Van plofkip naar plofwerk; hoe keren we het tij?

.
.
.
Gelukkig is er steeds meer aandacht voor de plofkip.
De kilo-knaller smaakt mij niet meer zo goed als voorheen.

Steeds opnieuw word ik geconfronteerd met de invloed van mijn keuzes.
Wil ik bijdragen aan meer dierenleed of wil ik investeren in een toekomst met oog voor meer dan alleen het menselijk- en korte termijn belang.

Waar de plofkip regelmatig in de schijnwerpers staat is het de vraag of we voldoende aandacht hebben voor plofwerk.

Met minder mensen proberen we steeds meer te doen.

Ik zie een toenemende kloof tussen mensen die veel te veel om handen hebben en mensen die aan de zijlijn komen te staan.
.
.
.
Hoe keren we dit tij?
.
.
.

..

.
.
.
.
.
.

Geef een reactie

